INFORMACE

Pověřenec GDPR

Ochrana osobních údajů GDPR MŠS

 
Mateřská škola Praha 10, Benešovská 28/2291, příspěvková organizace  - dále jen „škola“ jako správce osobních údajů zpracovává údaje v níže uvedených případech (např. případ vedení dokumentace školy). Na školu je možné se k uplatnění práv v oblasti osobních údajů obracet prostřednictvím datové schránky, ID DS 2kakxh7 , emailem na adrese ms.benesovska@ seznam.cz nebo poštou na adrese Mateřská škola Praha 10, Benešovská 28/2291, příspěvková organizace
Výše uvedenými způsoby je možné se v relevantních případech na školu obracet za účelem uplatnění práva na přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování, jakož i při uplatnění práva na přenositelnost údajů a dalších práv podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Výše uvedenými způsoby se mohou subjekty údajů na školu obracet v případě údajů zpracovávaných na základě souhlasu rovněž za účelem odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Jmenovaným pověřencem pro školu je Viera Pávková tel. č. 601 333 185,
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
 
Pro zajištění vedení dokumentace školy, v souladu s ustanovením § 28 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zpracovává škola o dětech následující typy údajů:
jméno a příjmení; rodné číslo (popřípadě datum narození, nebylo-li rodné číslo dítěti přiděleno); státní občanství; místo narození; místo trvalého pobytu, popřípadě místo pobytu na území České republiky podle druhu pobytu cizince nebo místo pobytu v zahraničí, nepobývá-li dítě na území České republiky; údaje o předchozím vzdělávání, včetně dosaženého stupně vzdělání; datum zahájení vzdělávání ve škole; údaje o průběhu a výsledcích vzdělávání ve škole; vyučovací jazyk; údaje o znevýhodnění dítěte; údaje o mimořádném nadání dítěte; údaje o podpůrných opatřeních poskytovaných dítěti školou, a o závěrech vyšetření uvedených v doporučení školského poradenského zařízení; údaje o zdravotní způsobilosti ke vzdělávání a o zdravotních obtížích, které by mohly mít vliv na průběh vzdělávání; datum ukončení vzdělávání ve škole.

Rozpočet B 2017 MŠ Benešovská s výhledem

Celé znění dokumentu „Schválený rozpočet 2017 včetně střednědobého rozpočtového výhledu“ je k dispozici na ekonomickém odboru, oddělení rozpočtu, budova A, 3 patro, kancelář č. 302, případně je ke stažení na: http://praha10.cz/mestska-cast/finance/rozpocet.aspx

Desatero pro rodiče

DESATERO PRO RODIČE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU   
 V rámci příprav materiálu Konkretizované očekávané výstupy RVP PV vzešel, na základě četných dotazů rodičů, také návrh materiálu popisující základní požadavky pro děti předškolního věku, který by mohli využít rodiče.
Vstup do první třídy základní školy představuje pro dítě velkou životní změnu. Mění se role dítěte, prostředí, dospělí i vrstevníci, denní program, náplň činnosti, nároky i požadavky. Aby dítě mohlo zvládnout tuto náročnou situaci bez vážnějších problémů, mělo by být nejen dostatečně vývojové a sociálně zralé, ale také dobře připravené. 
Materiál nabízí rodičům dětí předškolního věku základní informace toho, co by mělo jejich dítě zvládnout před vstupem do základní školy. Jsou zde zachyceny jak výchovné, tak vzdělávací předpoklady. Je třeba mít ale na zřeteli, že zrání dítěte je nerovnoměrné, že každé dítě nemusí všech parametrů dosáhnout, ale může se k nim přiblížit.
Přehled základních dovedností propojuje a sjednocuje cíle rodiny a školy. Proto je velmi důležitá spolupráce rodiny a školy, která se podílí na vzdělávání dítěte.   
1. Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat své tělo, být samostatné v sebeobsluze  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:                                         
 pohybuje se koordinovaně, je přiměřeně obratné a zdatné (např. hází a chytá míč, udrží rovnováhu na jedné noze, běhá, skáče, v běžném prostředí se pohybuje bezpečně)
 svlékne se, oblékne i obuje (zapne a rozepne zip i malé knoflíky, zaváže si tkaničky, oblékne si čepici, rukavice)
 je samostatné při jídle (používá správně příbor, nalije si nápoj, stoluje čistě, požívá ubrousek)
 zvládá samostatně osobní hygienu (používá kapesník, umí se vysmrkat, umyje a osuší si ruce, použije toaletní papír, použije splachovací zařízení, uklidí po sobě)
 zvládá drobné úklidové práce (posbírá a uklidí předměty a pomůcky na určené místo, připraví další pomůcky, srovná hračky)
 postará se o své věci (udržuje v nich pořádek) 
2.  Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování 
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 zvládá odloučení od rodičů
 vystupuje samostatně, má svůj názor, vyjadřuje souhlas i nesouhlas
 projevuje se jako emočně stálé, bez výrazných výkyvů v náladách
 ovládá se a kontroluje (reaguje přiměřeně na drobný neúspěch, dovede odložit přání na pozdější dobu, dovede se přizpůsobit konkrétní činnosti či situaci)
 je si vědomé zodpovědnosti za své chování
 dodržuje dohodnutá pravidla  
3. Dítě by mělo zvládat přiměřené jazykové, řečové a komunikativní dovednosti  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 vyslovuje správně všechny hlásky (i sykavky, rotacismy, měkčení)
 mluví ve větách, dovede vyprávět příběh, popsat situaci apod.
 mluví většinou gramaticky správně (tj. užívá správně rodu, čísla, času, tvarů, slov, předložek aj.)
 rozumí většině slov a výrazů běžně užívaných v jeho prostředí
 má přiměřenou slovní zásobu, umí pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
 přirozeně a srozumitelně hovoří s dětmi i dospělými, vede rozhovor, a respektuje jeho pravidla 
 pokouší se napsat hůlkovým písmem své jméno (označí si výkres značkou nebo písmenem) 
 používá přirozeně neverbální komunikaci (gesta, mimiku, řeč těla, aj.)
 spolupracuje ve skupině 
4. Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže: 
- je zručné při zacházení s předměty denní potřeby, hračkami, pomůckami a nástroji (pracuje se stavebnicemi, modeluje, stříhá, kreslí, maluje, skládá papír, vytrhává, nalepuje, správně otáčí listy v knize apod.)
- zvládá činnosti s drobnějšími předměty (korálky, drobné stavební prvky apod.)
- tužku drží správně, tj. dvěma prsty třetí podložený, s uvolněným zápěstím
- vede stopu tužky, tahy jsou při kreslení plynulé, (obkresluje, vybarvuje, v kresbě přibývají detaily i vyjádření pohybu)
- umí napodobit základní geometrické obrazce (čtverec, kruh, trojúhelník, obdélník), různé tvary, (popř. písmena)
- rozlišuje pravou a levou stranu, pravou i levou ruku (může chybovat)
- řadí zpravidla prvky zleva doprava
- používá pravou či levou ruku při kreslení či v jiných činnostech, kde se preference ruky uplatňuje (je zpravidla zřejmé, zda je dítě pravák či levák) 
5. Dítě by mělo být schopné rozlišovat zrakové a sluchové vjemy  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:                    
 rozlišuje a porovnává podstatné znaky a vlastnosti předmětů (barvy, velikost, tvary, materiál, figuru a pozadí), nachází jejich společné a rozdílné znaky
 složí slovo z několika slyšených slabik a obrázek z několika tvarů 
 rozlišuje zvuky (běžných předmětů a akustických situací i zvuky jednoduchých hudebních nástrojů)
 rozpozná rozdíly mezi hláskami (měkké a tvrdé, krátké a dlouhé) 
 sluchově rozloží slovo na slabiky (vytleskává slabiky ve slově)
 najde rozdíly na dvou obrazcích, doplní detaily
 rozlišuje jednoduché obrazné symboly a značky i jednoduché symboly a znaky s abstraktní    
    podobou (písmena, číslice, základní dopravní značky, piktogramy)
 postřehne změny ve svém okolí, na obrázku (co je nového, co chybí)
 reaguje správně na světelné a akustické signály 
6. Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 má představu o čísle (ukazuje na prstech či předmětech počet, počítá na prstech, umí počítat po jedné, chápe, že číslovka vyjadřuje počet)
 orientuje se v elementárních počtech (vyjmenuje číselnou řadu a spočítá počet prvků minimálně v rozsahu do pěti (deseti)
 porovnává počet dvou málopočetných souborů, tj. v rozsahu do pěti prvků (pozná rozdíl a určí o kolik je jeden větší či menší)
 rozpozná základní geometrické tvary (kruh, čtverec, trojúhelník atd.)
 rozlišuje a porovnává vlastnosti předmětů 
 třídí, seskupuje a přiřazuje předměty dle daného kritéria (korálky do skupin podle barvy, tvaru, velikosti)
 přemýšlí, vede jednoduché úvahy, komentuje, co dělá („přemýšlí nahlas“)
 chápe jednoduché vztahy a souvislosti, řeší jednoduché problémy a situace, slovní příklady, úlohy, hádanky, rébusy, labyrinty
 rozumí časoprostorovým pojmům (např. nad, pod, dole, nahoře, uvnitř a vně, dříve, později, včera, dnes), pojmům označujícím velikost, hmotnost (např. dlouhý, krátký, malý, velký, těžký, lehký) 
7. Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit 
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 soustředí pozornost na činnosti po určitou dobu (cca 10-15 min.)
 „nechá“ se získat pro záměrné učení (dokáže se soustředit i na ty činnosti, které nejsou pro něj aktuálně zajímavé)
 záměrně si zapamatuje, co prožilo, vidělo, slyšelo, je schopno si toto po přiměřené době vybavit a reprodukovat, částečně i zhodnotit
 pamatuje si říkadla, básničky, písničky
 přijme úkol či povinnost, zadaným činnostem se věnuje soustředěně, neodbíhá k jiným, dokáže vyvinout úsilí a dokončit je
 postupuje podle pokynů
 pracuje samostatně 
8.  Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a zároveň sociálně vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině 
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 uplatňuje základní společenská pravidla (zdraví, umí požádat, poděkovat, omluvit se) 
 navazuje kontakty s dítětem i dospělými, komunikuje s nimi zpravidla bez problémů, s dětmi, ke kterým pociťuje náklonnost, se kamarádí
 nebojí se odloučit na určitou dobu od svých blízkých
 je ve hře partnerem (vyhledává partnera pro hru, v zájmu hry se domlouvá, rozděluje a mění si role)
 zapojí se do práce ve skupině, při společných činnostech spolupracuje, přizpůsobuje se názorům a rozhodnutí skupiny
 vyjednává a dohodne se, vyslovuje a obhajuje svůj názor
 ve skupině (v rodině) dodržuje daná a pochopená pravidla, pokud jsou dány pokyny, je srozuměno se jimi řídit
 k ostatním dětem se chová přátelsky, citlivě a ohleduplně (dělí se o hračky, pomůcky, pamlsky, rozdělí si úlohy, všímá si, co si druhý přeje)
 je schopno brát ohled na druhé (dokáže se dohodnout, počkat, vystřídat se, pomoci mladším) 
9. Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
 pozorně poslouchá či sleduje se zájmem literární, filmové, dramatické či hudební představení
 zaujme je výstava obrázků, loutek, fotografii, návštěva zoologické či botanické zahrady, statku, farmy apod.
 je schopno se zúčastnit dětských kulturních programů, zábavných akcí, slavností, sportovních akcí  
 svoje zážitky komentuje, vypráví, co vidělo, slyšelo, dokáže říci, co bylo zajímavé, co jej zaujalo, co bylo správné, co ne
 zajímá se o knihy, zná mnoho pohádek a příběhů, má své oblíbené hrdiny 
 zná celou řadu písní, básní a říkadel
 zpívá jednoduché písně, rozlišuje a dodržuje rytmus (např. vytleskat, na bubínku)
 vytváří, modeluje, kreslí, maluje, stříhá, lepí, vytrhává, sestavuje, vyrábí
 hraje tvořivé a námětové hry (např. na školu, na rodinu, na cestování, na lékaře), dokáže hrát krátkou divadelní roli  
10. Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě i v praktickém životě  
Dítě splňuje tento požadavek, jestliže:
- vyzná se ve svém prostředí (doma, ve škole), spolehlivě se orientuje v blízkém okolí (ví, kde bydlí, kam chodí do školky, kde jsou obchody, hřiště, kam se obrátit když je v nouzi apod.)
- zvládá běžné praktické činnosti a situace, s nimiž se pravidelně setkává (např. dovede vyřídit drobný vzkaz, nakoupit a zaplatit v obchodě, říci si o to, co potřebuje, ptá se na to, čemu nerozumí, umí telefonovat, dbá o pořádek a čistotu, samostatně se obslouží, zvládá drobné úklidové práce, je schopno se starat o rostliny či drobná domácí zvířata) 
- ví, jak se má chovat (např. doma, v mateřské škole, na veřejnosti, u lékaře, v divadle, v obchodě, na chodníku, na ulici, při setkání s cizími a neznámými lidmi) a snaží se to dodržovat
- má poznatky ze světa přírody živé i neživé, lidí, kultury, techniky v rozsahu jeho praktických zkušeností (např. orientuje se v tělesném schématu, umí pojmenovat jeho části i některé orgány, rozlišuje pohlaví, ví, kdo jsou členové rodiny a čím se zabývají, rozlišuje různá povolání, pomůcky, nástroje, ví,k čemu jsou peníze, zná jména některých rostlin, stromů, zvířat a dalších živých tvorů, orientuje se v dopravních prostředcích, zná některé technické přístroje), rozumí běžným okolnostem, dějům, jevům, situacím, s nimiž se bezprostředně setkává (např. počasí a jeho změny, proměny ročních období, látky a jejich vlastnosti, cestování, životní prostředí a jeho ochrana, nakládání s odpady) 
- přiměřeným způsobem se zapojí do péče o potřebné
- má poznatky o širším prostředí, např. o naší zemi (města, hory, řeky, jazyk, kultura), o existenci jiných zemí a národů, má nahodilé a útržkovité poznatky o rozmanitosti světa jeho řádu (o světadílech, planetě Zemi, vesmíru)
- chová se přiměřeně a bezpečně ve školním i domácím prostředí i na veřejnosti (na ulici, na hřišti, v obchodě, u lékaře), uvědomuje si možná nebezpečí (odhadne nebezpečnou situaci, je opatrné, neriskuje), zná a zpravidla dodržuje základní pravidla chování na ulici (dává pozor při přecházení, rozumí světelné signalizaci)
- zná faktory poškozující zdraví (kouření)
- uvědomuje si rizikové a nevhodné projevy chování, např. šikana, násilí      
 
 

Jídelníček

 

            

                                     Jídelní lístek od 3.12. do 7.12.2018

Pondělí            Svačina  1/7           Rýžový chlebíček rama , sýr,jablko,mléko                      

                          Oběd  1/3/7         Polévka  Pórková

                                                        Bramborové špalíčky s mákem,čaj

                          Svačina1/7            Chléb slunečnicový,lučina ,okurka ,čaj

Úterý                Svačina 1/7            Donutka, hroznové víno, kakao

                           Oběd   1/3/          Polévka  Rybí

                                       7/ 9         Domácí sekaná,batátové pyré,  Okurka,sirup

                           Svačina  1/7         Bageta celozrnná, střapatá,paprika,ča

Středa               Svačina    7            Hruškové pyré, banán,melta

                          Oběd      1/9          Polévka Drožďová

                                                          Vepřové na kmíně,rýže

                            Svačina   1/7         Houska, pomazánkové máslo,kedlubna,čaj    

  Čtvrtek             Svačina  1/7          Chléb, pomazánka z červ.řepy,pomeranč,kakao

                             Oběd 1/7             Polévka Jáhlová

                                                           Kuřecí plátek přírodní , brambory šťouchané.rajče                    

                           Svačina1/7            Dalamánek s Almette ,ředkev,čaj

Pátek                  Svačina 1/7            Rýžová kaše, mandarinka, mléko banánové

                           Oběd  1/3               Polévka Frankfurtská

                                                            Havířské špecle , čaj

                           Svačina  1                Pizza rohlík,meloun, čaj

                                                      

 

                                                        Od 10.12. do 14.12.2018

Pondělí

Svačina 1/7

Jogurt ovocný, hruška ,kakao

 

Oběd      1/3

Polévka Cibulová

Rajská omáčka , těstoviny , sirup

 

Svačina  1/7

Houska s lučinou pažitkovou , paprika , čaj

 

Úterý

Svačina   1/7

Závin tvarohový , banán, kakao

 

Oběd       1/3/10

Polévka Chřestová

Kuřecí placky , brambory , kompot , ovocná šťáva

 

Svačina   1/7

Sedmizrnný rohlík sýr cotage , kedlubna , čaj

 

Středa

Svačina    1/7

Chléb pomazánka drožďová , kiwi , caro

 

Oběd        1/3/7/9

Polévka Vývar slepičí s nudlemi

Segedínský guláš , houskový knedlík ,voda s citronem,

 

Svačina     1/7

Bageta , lučina , mrkvička , čaj

 

Čtvrtek

Svačina       1/4/7

Chléb , pomazánka tuňáková , bluma , mléko

 

Oběd       1/4/9

 Polévka Celerová

Ryba na másle , cizrnová  kaše ,baby karotka  ,sirup

 

Svačina       1/7/9

Dalamánek , pomazánka z celeru , ředkev, čaj

 

Pátek

Svačina    1/7

Tvaroh šlehaný , jablko , kakao

 

Oběd       1/9

 Polévka Dýňová

Bramborový guláš , chléb , čaj

 

Svačina     1

Croissant máslový , okurka , čaj

                     

                                                                                  

                                 

   








   

                                                                 

                                                                                                       

                                                                                                                                         
Označování alergenů je legislativně stanoveno na datum 



od 13.12.2014 v souladu s potravinovým právem   

 

1)Obiloviny obsahující lepek–nejedná se o celiakii -výrobky z nich                                                   
2) Korýši a výrobky z nich - patří mezi potraviny ohrožující život 
3) Vejce a výrobky z   nich - patří mezi potraviny ohrožující život  
4) Ryby  a výrobky  z nich   
5) Podzemnice olejná (arašídy) a výrobky z nich- patří mezi potraviny ohrožující život 
6) Sójové boby (sója) a výrobky z nich  
7) Mléko  a  výrobky  z  něj - patří mezi potraviny ohrožující život
8) Skořápkové  plody a výrobky z nich – jedná se o všechny druhy ořechů 
9) Celer a výrobky z  něj   
10) Hořčice a  výrobky z ní  
11) Sezamová semena (sezam) a výrobky z nich 
12) Oxid siřičitý a siřičitany v koncentracích vyšších než 10 mg, ml/kg, l, vyjádřeno SO2   
13) Vlčí bob (LUPINA) a výrobky z něj 
14) Měkkýši a výrobky z nich 

 

 

Kalendárium MŠ Benešovská



Kalendárium - školní rok 2018/2019

 

datum

čas

plánované akce

  1. třída
   2.třída

 

 

ZÁŘÍ

 

 

25. 09.

15. 30

Zahradní seznamovací párty

Cvičení s Gábinou a Katkou

 

   Ano

 

      Ano

 

 

ŘÍJEN

   Ano

      Ano

08. 10.

Dopol.

Solná jeskyně

 

 

25. 10.

 9. 30

Ta naše písnička česká – oslava Dne ČR

Soutěž – Máme rádi Česko

 

  Ano

 

     Ano

29. 10.

Dopol.

Solná jeskyně

  Ano

     Ano

31. 10.

 9. 30

Nejvzácnější věc – Divadlo Krab

  Ano

     Ano

 

 

LISTOPAD

 

 

07. 11.

Dopol.

Masáže – Program MISP

  Ne

    Ano

12. 11.

9. 30

Mobilní planetárium

  Ano

    Ano

13. 11.

Dopol.

Multikulturní workshop  –Kamarádíme se

  Ne

    Ano

14. 11.

Dopol.

Masáže – Program MISP

  Ne

    Ano

14. 11.

16.00

Bubnování  s rodiči  - Petr Šušor

  Ano

    Ano

15. 11.

9. 30

Kašpárek a prinzezna

Divadlo V kufru

 

  Ano

 

    Ano

19. 11.

Dopol.

Solná jeskyně

  Ano

    Ano

21. 11.

Dopol.

Masáže – Program MISP

  Ne

    Ano

27. 11.

9. 15

Fotografování

  Ano

    Ano

28. 11.

Dopol.

Masáže – Program MISP

  Ne

    Ano

 

 

PROSINEC

 

 

5. 12.

Dopol.

Masáže – Program MISP

  Ne

    Ano

10.12.

Dopol.

Solná jeskyně

  Ano

    Ano

19.12.

9. 00

Andělé ze ztracené skříňky Divadlo Kasperle

  Ano

    Ano

 

 

 

 

 













 


 

 


Platby - školní rok 2018/2019

Variabilní symboly a pokyny k platbě Vám budou předány 
v prvním zářijovém týdnu třídními pedagogy

Úplata za předškolní vzdělávání: pro školní rok 2018/19 :

výše částky: 1 000,-Kč měsíčně

Děti 5 - 6 - 7 leté , které se vzdělávají v posledním ročníku 12 měsíců úplatu neplatí.

  číslo účtu:19 - 292270319/0800

VS :                                                

název účtu: Mateřská škola, Praha 10, Benešovská 28/2291

 
Záloha na stravné pro školní rok 2018/19 :

výše částky: 840,-Kč

  číslo účtu : 30015 - 292270319/0800

VS :                                                 

název účtu: Mateřská škola, Praha 10, Benešovská 28/2291

 

Stravování

 

Stravné MŠ Benešovská

Celodenní                   40 Kč
 3 – 6 let:  

Celodenní                       43 Kč
 7- leté:

Polodenní
 3– 6 let:                     33 Kč

Polodenní                       35 Kč
 7- leté:



Stanovený finanční limit MŠ Benešovská

Přesnídávka                 8 Kč

Přesnídávka                    9 Kč

Oběd                            25 Kč

Oběd                               26 Kč

Svačina                         7 Kč

Svačina                            8 Kč

Celkem                       40  Kč

Celkem                           43 Kč

 
Dětem i zaměstnancům je poskytována plnohodnotná a vyvážená strava dle výše uvedených předpisů pro školní stravování. Je zachována vhodná skladba jídelníčku, dodržována technologie přípravy pokrmů a nápojů. Konceptem zdravého stravování není pouze konzumace ovoce, zeleniny a racionální výživy, ale i konzumace masa, ryb, mléka, cukru, luštěnin a dalších potravin, jejichž spotřebu v rámci spotřebního koše vedoucí školní jídelny měsíčně vyhotovuje.
Děti mají po celý den zajištěn pitný režim a mezi jídly jsou dodržovány vhodné intervaly. Dopolední svačina je podávána v 9 hodin, oběd ve 12 hodin a odpolední svačina v 15 hodin.

Provoz školní jídelny se řídí:
  • Vyhláškou č. 107/2005Sb. – O školním stravování
  • Zákonem č. 561/2004Sb. – Školským zákonem ve znění pozdějších předpisů
  • Zákonem č. 258/2000Sb. – O chraně veřejného zdraví ve znění pozdějších předpisů
  • Vyhláškou č. 343/2009Sb. – O hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých
  • Nařízením Evropského parlamentu č. 852/2004 – O hygieně potravin
  • Metodikou spotřebního koše
  • Systémem HACCP (systém kritických bodů)

Aktivity dětí

ANGLIČTINA

Od 13.září  začíná ve 2. třídě výuka angličtiny s rodilým mluvčím.

Lekce proběhnou vždy ve čtvrtek v dopoledních hodinách po celý školní rok.

Od října budou zároveň v 1. třídě v dopoledních hodinách zařazeny anglické chvilky s paní učitelkou Lenkou, kde se děti seznámí s anglickým jazykem pomocí básniček a písniček.

Kroužky pro děti

V týdnu od 1. 10. 2018 začínají kroužky určené pro všechny starší děti ( 2. třída),

které budou probíhat až do konce do prosince. Vyučovací hodina proběhne ve 2. třídě.

Pro děti, které nebudou mít zájem o daný program, je zajištěn náhradní program s paní učitelkou.

Délka vyučovací hodiny je 45 min.

 Pondělí : DĚTSKÁ JÓGA S PÉŤOU od  8.10.2018

14. 30 hod. – 15. 15 hod.

Středa: VĚDECKÝ KROUŽEK

15. 00 hod. – 15. 45 hod.

Vědecký kroužek přináší plno zajímavých a netradičních pokusů, které rozvíjí u dětí logický úsudek, fantazii, všeobecný přehled, a zároveň naplní jejich zvídavost.

Cílem kroužku je děti seznámit s jednotlivými postupy práce u pokusů  z oblasti fyziky, přírodovědy, geologie nebo chemie.  Věda pomáhá dětem objevovat kouzlo světa hravým a dobrodružným způsobem. Každou hodinu má lektor připravenou tematicky podle našich kvalitních metodických materiálu.

MASÁŽE VE ŠKOLÁCH  - PROGRAM MISP

Ve středu 7. 11. 2018, 14. 11. 2018,

21. 11. 2018, 28. 11. 2018, 5. 12. 2018

se uskuteční v dopoledních hodinách

ve 2. třídě program Masáže ve školách. MISP využívá dotekových aktivit

pro podporu učení a zdravého rozvoje sociálních a emocionálních dovedností v rámci bezpečného školního prostředí. Více informací v přiloženém letáku. Děti, které nebudou mít zájem o tuto aktivitu, mají zajištěn náhradní program s paní učitelkou.

SOLNÁ JESKYNĚ

v termínech 8. 10. 2018, 29. 10. 2018, 19. 11. 2018 a 10. 12. 2018 všechny děti (1. a 2. třida) navštíví v dopoledních hodinách s paní učitelkami Solnou jeskyni na Zahradním Městě. Doprava je zajištěna. Dopravce nejprve odveze jednu třídu a vrátí se pro druhou třídu. Následně odváží zpět první skupinu, otáčí se zpět do Solničky vyzvednout skupinku druhou. 

Solná jeskyně Zahradní Město - Jabloňová 8, Praha 10 - S SEBOU PŘIPRAVTE DĚTEM SVĚTLÉ TEPLÉ PONOŽKY !!!